Martine Ganzevles

Terug naar onderzoekers Martine Ganzevles
Functie: Onderzoeker, Promovendus
Lectoraat: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek, Participatie Zorg en Ondersteuning
Contact:

E-mail: martine.ganzevles@hu.nl

Drs. Martine Ganzevles (1976) is sinds september 2013 werkzaam als onderzoeker bij het Lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek (MPO). Zij is vertegenwoordiger van de Faculteit Maatschappij en Recht en vervult een spilfunctie tussen deze faculteit en het Lectoraat MPO.

Vanaf 1 december is zij gestart met haar promotieonderzoek 'Gegeven de omstandigheden. Naar een passende (r) onderzoeksmethodologie voor praktijkgericht onderzoek naar sociaal werk in het hbo'.

Martine Ganzevles is opgeleid tot sociaal pedagogisch hulpverlener en heeft vervolgens Algemene Sociale Wetenschappen gestudeerd aan de Universiteit Utrecht. Haar werkervaring deed ze met name op in de geestelijke gezondheidszorg, zowel in de directe begeleiding als in advies en onderzoek.

Bij het Lectoraat MPO is ze betrokken bij de onderzoekslijnen methodologie van praktijkgericht onderzoek, legitimiteit van praktijkgericht onderzoek en de kwaliteit van onderzoeksproducten.

  • 12-2015 tot heden: Promotieonderzoek 'Gegeven de omstandigheden. Naar een passende (r) onderzoeksmethodologie voor praktijkgericht onderzoek naar sociaal werk in het hbo'
  • 09-2013 tot heden: Onderzoeker bij Hogeschool Utrecht - Lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
  • 05-2011 tot heden: Hogeschooldocent bij Hogeschool Utrecht, Instituut voor Social Work en onderzoeker bij Kenniscentrum Sociale Innovatie
  • 07-2008 tot 05-2011: Hoofd Begeleiden en Wonen bij Kwintes (Regionale instelling beschermd en begeleid wonen)
  • 12-2003 tot 05-2009: Adviseur Zorg en Kwaliteit bij Kwintes
  • 09-1999 tot 12-2003: Persoonlijk begeleider bij Kwintes
  • 09-1998 tot 09-1999: Begeleider bij Zon & Schild (huidige GGZ -centraal)

Projectdeelname: Community Support.

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten