Lenka van Riemsdijk

Terug naar onderzoekers Portret Lenka Kopicarova
Functie: Onderzoeker, Promovendus
Lectoraat: Marketing, Marktonderzoek en Innovatie
Docent voor:

International Business

Contact:

E-mail: lenka.vanriemsdijk@hu.nl

Telefoon: 06 13 31 75 59

Volg op:

Lenka van Riemsdijk behaalde haar titel Master of Marketing op de Economische Universiteit Bratislava (Slowakije). Haar specialisaties zijn Internationale Marketing en Consumentengedrag.

Onderzoek

Lenka’s passie voor consumentengedrag en dierenwelzijn heeft geleid tot een promotieonderzoek met de titel The impact of value-based positioning strategies for sustainable products on consumer preferences. Dit onderzoek richt zich op het in de markt zetten van duurzame (met name diervriendelijke) producten, en de rol die emoties daarbij kunnen spelen. Voor dit onderzoek is zij sinds januari 2013 promovenda aan Universiteit Wageningen. Haar begeleiders zijn dr. Paul Ingenbleekprof. dr. ir. Hans van Trijp en lector dr. Gerrita van der Veen.

Docent

Sinds 2010 geeft Lenka van Riemsdijk les binnen de Faculteit Economie & Management, vooral bij de Engelstalige opleiding International Business and Management Studies.

 

Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Over het lectoraat

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten