Judith Tielen

Terug naar onderzoekers Portret Judith Tielen
Functie: Onderzoeker
Lectoraat: Marketing, Marktonderzoek en Innovatie
Contact:

E-mail: judith.tielen@hu.nl

Drs. Judith Zs.C.M. Tielen (1972) is sinds oktober 2013 onderzoeker bij Marktonderzoek, marketing en innovatie. Binnen dit lectoraat zet zij onderzoeken en programma’s op naar het effect van Branding (merkidentiteit en profilering) in de gezondheidszorg.

Judith Tielen werkt sinds haar afstuderen (geneeskunde) op het unieke snijvlak van strategie, marketing en gezondheidszorg. Ze heeft zich gespecialiseerd in merkoriëntatie en heeft diverse organisaties begeleid in het verbinden van visie en strategie aan concrete actieplannen. Momenteel voert zij kleine en grote onderzoeken uit naar de daadwerkelijke effecten van merken in de gehele breedte van de gezondheidszorg.
Judith is co-auteur van het managementboek ‘Business Plan op 1 A4, word succesvol met OGSM’.
Daarnaast verbindt Judith haar expertise met het politiek-maatschappelijke domein van de gezondheidszorg in de gemeenteraad van Utrecht en bij het wetenschappelijk bureau van de VVD (Prof Dr Teldersstichting).

CV in vogelvlucht

  • 2004 – 2014 Partner / strategisch marketing consultant bij Business Openers (Positionering diverse bedrijven en gezondheidszorgorganisaties, waaronder Erasmus MC, ’s Heeren Loo en Saxenburgh Groep
  • 2002 - 2004 Global Brand management bij Friesland Campina
  • 1996 – 2002 Brand management  bij Procter & Gamble
  • 1990 – 1996 Geneeskunde aan Universiteit Utrecht
  • 1995 – 1996 Zorgbeleid en –management aan Universiteit Utrecht

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten